11 Nisan 2011 Pazartesi

neden burdayım?

Olması gerektiği gibi bir dünyada yaşadığımı sanmıyorum. Her zaman dediğim gibi, insanların üzerinde yaşadığı gezegende ne kadar düşünebilen varlık, hayal kurabilen canlı var ise, o kadar da gerçeklik vardır. Zira göreceli olmayan düşünce yoktur bana göre...

Benim evrenim, benim realitem.... Bunu en sonunda insanlığa haykırmak, kendimi üzerinde yaşamak istemediğim bir dünyanın içinde kaybetmek, bir nevi yaşarken bilinçli olarak ölmek için buradayım. Asıl kollektif gerçekliğin sanallaşması sonucu ben buradayım. Olabildiğince dibe vurarak en güçlü bir şekilde yeniden doğmak için buradayım.

Kendimi 1. tekil kişi zamiri ile ifade etmeye alışkın değilim. Kendimi anlatırken "ben" diye yazmak kolay gelmiyor. O yüzden burada son buluyor yazım.

Pandora'nın kutusundan kalan son şeyin hepimizle olması hayaliyle...


Hiç yorum yok: