10 Haziran 2011 Cuma

Lisans hayatım bitiyor sayın seyirciler!

An itibarı ile lisans hayatımın son finaline girmek için, daha doğrusu bitirme tezimi sunmak için hazır bulunmaktayım. Henüz fiziksel olarak hazırlanmadım tabi. Leş gibi saçlarım, orman gibi kaşlarım ve kaytan bıyıklarımla ben de bir mühendisim. Tek sorun işte benim dişi olmam. Melabaaa ben dişiyim. Hani çocuk doğurabilenlerden. Pek belli olmasa da bu böyle biline! huh!

Konudan saptım gene. Lan bölüm bitiyor! Çok heyecan verici olması gerekmiyor muydu? Böyle mide krampları geçirip kalbimin dakikada 150 atması gerekmiyor muydu? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa?

Az biraz uyudum ki sabahlarken ölmeyeyim diye, çok acayip bir rüya gördüm. Sağ arka azı dişimin dolgusu düşüyor, dişin içi boş kalıyor ve et görünüyor. Deli dehşet de ağrıyor meret. Babam beni dişçiye götürüyor ama gecenin bi vakti nöbetçi dişçi varmış. Adam benle resmen ilgilenmiyor. Oracıkta ölücem hiç de bitarafında değil herifçoğlunun. Sonra bi uyandım, ne biçim dişlerimi sıkmışım...

Neyse efendim. Zaten finale girdikten sonra diplomamı hemen alamayacağım çünkü stajım var :D o zaman demek ki neymiş, henüz heyecanlanmanın zamanı gelmemiş. Strese devam =)

Selamletle ağalar...

Hiç yorum yok: